FAQ - často kladené dotazy

Odstoupení od smlouvy v rámci 14 dní. Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Samozřejmě. Zákazník má právo dle ustanovení § 1837 Občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy po převzetí zásilky ve lhůtě 14 dní. Formulář pro odstoupení od smlouvy nalezne každý zákazník v Emailu expedice při objednávce. Avšak nepřevzetí zásilky není odstoupení od smlouvy v 14denní lhůtě.

Jak obdržím zakoupené zboží?

Zboží zasíláme k zákazníkům přímo přes zásilkovou firmu po celé EU nebo na Výdejní místa. Před dodáním zboží obdrží každý zákazník na zadaný E-mail zprávu o expedici a následně od zásilkové služby zprávu (E-mail a SMS) s termínem doručení včetně kontaktu na zaměstnance, kde lze dobu doručení dohodou změnit.

Musím být registrovaný zákazník, abych mohl nakoupit?

Nemusíte. Na našich E-shopech lze objednávky zadávat jako NEREGISTROVANÝ i jako REGISTROVANÝ zákazník.

Jak zjistím stav své objednávky?

Pokud je zákazník registrován, lze stav objednávky zjistit jednoduše v zákaznické administraci. Pokud je zákazník neregistrován, může vznést dotaz na stav objednávky telefonicky nebo E-mailem viz Kontakty.

Co znamená tlačítko Opakovat poslední objednávku?

Pokud zákazník využije této volby, systém automaticky zopakuje poslední objednávku a nabídne až konečnou rekapitulaci k odsouhlasení a odeslání. (Pouze pro registrované zákazníky).

Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?

Při osobním odběru nebo při odběru na Výdejním místě, zákazník obdrží automaticky SMS a E-mail zprávu, že je objednávka připravena k vyzvednutí.

Objednávku si nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit rezervaci objednávky?

Rezervaci zboží u objednávky pro delší lhůtu k vyzvednutí lze prodloužit. V tomto případě nás prosím kontaktujte, viz Kontakty s tímto požadavkem.

Jak mám zadat reklamaci?

Jelikož každá objednávka prochází důkladnou kontrolou zboží a expedice zásilky je monitorována kamerovým systémem až po nakládku zásilkovou službou, dochází v 99,99% škody při přepravě. V tomto případě musí zákazník dle Obchodních podmínek reklamovat poškození zásilky při přepravě u nás, nejlépe Emailem. Při komunikaci s námi uvádějte číslo objednávky.

Kam mohu reklamované zboží zaslat?

Pokud dojde k reklamaci vadného zboží (zvláště se to může stát u elektrospotřebičů) musí zákazník dle Obchodních podmínek zaslat nebo dodat vadné zboží k nám na prodejnu viz Kontakty.

Co vše musím dodat k reklamaci?

Ke zdárné reklamaci musí zákazník dodat vadné zboží a nákupní doklad.

Jak dlouho budete reklamaci řešit?

I přes snahu řešit reklamace co nejrychleji, musíme někdy vadné zboží nechat posoudit u výrobce. Prakticky trvá reklamace 14 dní, ale dle zákonné lhůty dané Občanským zákoníkem může trvat až 30 dní od předání reklamovaného zboží.

Lze reklamaci nějak urychlit?

Bohužel, reklamace, zvláště u zboží, které musí být zasláno k posouzení výrobcem nelze urychlit.

Jak nakupovat bez DPH na export v EU?

dle ZÁKONA České republiky ze dne 1. dubna 2004 č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty.

Fakturace bez dph na export NENÍ automatický proces!

1. Proveďte registraci v Eshopu

2. Odešlete žádost s požadavkem na fakturaci bez dph na e-mail: info@prodejkavy.cz spolu s kopií Osvědčení o registraci pro daň z přidané hodnoty

Dodavatel má právo ověřit platnost daňového identifikačního čísla (IČ DPH) a ověřit, že s tímto údajem může odběratel nakládat

3. Po ověření Vašeho IČ DPH v systému VIES a potvrzení (Emailem) Vám bude nastavena k Vaší registraci fakturace bez DPH

4. Fakturace bez DPH se vztahuje POUZE k schválené registraci a na budoucí objednávky

5. Po přihlášení na Eshopu, v posledním kroku objednávky bude cena bez DPH, která bude účtovaná

6. Typy plateb:

Platba kartou nebo převodem online - účtovaná částka je již bez dph

Platba převodem předem na účet - Výzva k platbě k uhrazení je již bez dph

7. Pouze pro plátce dph

8. Vydané faktury NELZE upravovat

9. DPH zpětně nevracíme

10. Zboží zasíláme pouze do země EU, kam byla vystavena faktura